
Nakon prvog singla "Common dreams", u saradnji sa Ninom Žižić, naša multidisciplinarna umjetnica Aleksandra Prelević Palladino - Dolce Hera nastavila je u istom tempu da komponuje i piše tokom ljeta, a njeno drugo ostvarenje, numeru "Sweet & Bizarre" publika će moći da čuje već ove sedmice. Dolce Hera, u saradnji sa Vladanom Vučinić donosi nešto drugačiju numeru - "Sweet & Bizarre" nosi elemente pop-roka i indi-densa, a osim Vladaninog vokala singl je obogaćen i Aleksandrinim narativnim dionicama.
– Cilj mi je da se s novom pjesmom postigne drugačija percepcija koja će staviti u fokus moju neraskidivu vezu sa Rimom koja se osjeća u mojoj muzici, kao i život na dvije relacije koje za mene obje predstavljaju dom, Crna Gora i Italija, ali i da mi otvori put za upoznavanje i saradnju sa italijanskim izvođačima i umjetnicima, kazala je Dolce Hera.
Crnogorska bubnjarka, muzička autorka i tekstopisac, Aleksandra se prvi put ostvarila i kao režiserka spota za svoju novu pjesmu. U razgovoru za "Dan" otkriva šta ćemo to čuti i vidjeti.
– Pjesma je na italijanskom jeziku, iako je naslov na engleskom, a izvodimo je zajednički Vladana i ja. Neobičnog je žanrovskog određenja s obzirom na to da s jedne strane ima narativne dionice teksta koje izvodim, i veoma melodične pjevane dionice koje izvodi Vladana. Jedan refren u plesnom maniru do koga se stiže kroz nesvakidašnje gitarske i bubnjarske pratnje, i spot koji je poput kratkog filma sa donekle "bizarnom" radnjom, mislim da sveukupno imaju sve elemente da iznenade slušaoce i gledaoce. Nadamo se pozitivnim reakcijama naročito zbog našeg uživanja u radu na ovoj pjesmi koje želimo da prenesemo na publiku, ističe Aleksandra.
Pjesma i spot će izaći na digitalne platforme u petak, 27. oktobra u ponoć.
– Na moje veliko zadovoljstvo njegovo premijerno prikazivanje će se desiti noć ranije, 26. oktobra, kao dio programa Somersby Fashion Week Montenegro. Smatram to ne samo velikom prilikom, već i više nego adekvatnim kontekstom za moj debi nastup kao režisera muzičkog spota s obzirom na dosadašnju sponu mog projekta sa modom - navodi ona.
Pojašnjava da je doživljaj potencijala kostima, scene i estetike u vizuelnoj komunikaciji muzike vodio i kod prethodnog spota za "Common dreams" gdje su Nina Žižić i ona u animiranim verzijama nosile tematski dizajnirane kostime za animaciju.
– Za novi spot kostime je radila modna dizajnerka Anja Radulović, a inspirisani su tekstom pjesme. Za režiju spota postojala je vizija, više nego inspiracija, prilikom nastanka teksta kao neka vrsta zaleđene slike pred očima koja je obuhvatala već tada sve: boje, scenografiju, priču, teatar, more. Kada kažem teatar i boje, mislim u prvom redu na jedinstvene pastelne boje Kraljevskog pozorišta "Zetski dom" na Cetinju, želja koja je postala stvarnost. Uz dozvolu Uprave za zaštitu kulturnih dobara spot je snimljen najvećim dijelom u Kraljevskom pozorištu, jednoj od najznačajnijih institucija kulture Crne Gore, što za mene kao režiserku, predstavlja neopisivu čast. Scene na crnogorskoj obali su snimane u "Pino del Mar", restoranu i plažnom baru u Baru, kazala nam je Aleksandara.
Tekst potpisuje ona, dok je muziku i aranžman radila zajedno sa Markom Ćaćićem i Todorom Tadićem, koji su ujedno i producenti.
– U njihovom studiju "Knowhere2run" u Podgorici smo radili i na ostatku pjesama mog predstojećeg albuma. Za produkciju spota je bio zadužen tim Promocon koji čine: producent Nemanja Đukanović, snimatelji Dejan Vlahović i Ranko Lazić, montaža, grafika i animacija Srđa Brajović, dron Dejan Vlahović. U pitanju je jedan izuzetno profesionalan tim koji iza sebe ima vrlo bogato iskustvo kada su u pitanju produkcija i montaža, tako da je rad na mom prvjencu kao režisera bio je zaista jedno prijatno iskustvo koje iskreno, jedva čekam da ponovim, zaključuje Aleksandra.
Коментари (0)
Оставите свој коментар