
Oni su saglasni u ocjeni da su završeni radovi dobrog kvaliteta, ali negoduju što radovi nijesu nastavljeni i završeni na cijeloj trasi puta do Metaljke.
– Sada je dio puta od Boljanića do Metaljke jako lošeg kvaliteta. Ako bi se čitav posao kvalitetno završio, kao dio puta do Boljanića, moglo bi se za sat vremena stizati do Goražda, što je sada nemoguće – kažu predstavnici mjesnih zajednica i ističu da im je iz Uprave za saobraćaj pojašnjeno da će rekonstrukcija magistralnog puta prema Metaljci biti nastavljena tek nakon što bude završen revidovni glavni projekat, što, kako kažu, znači da će rekonstrukcija pomenutog putnog pravca biti nastavljena tek 2026. godine.
– Nakon završetka prve faze radova Uprava za saobraćaj je u maju ove godine zaključila Ugovor o izradi tehničke dokumentacije za rekonstrukciju dionice puta od Krća (Baljenovca) do Metaljke. Cilj izrade tehničke dokumentacije je izrada idejnog i glavnog projekta rekonstrukcije dionice Krće (Baljenovac) – Metaljka u dužini od 18 kilometara, a za potrebe dobijanja građevinske dozvole, sprovođenja postupka javne nabavke za ustupanje izvođenja radova i za građenje objekta. Svrha izrade projekta je da se sa stanovišta ekonomskih, funkcionalnih i tehničkih zahtjeva, kao i zahtjeva za zaštitu životne sredine utvrdi mikrolokacija trase i objekata na trasi, tehničke, tehnološke i funkcionalne karakteristike objekata – saopštili su iz Uprave za saobraćaj i dodali da je ugovoreni rok za dostavu revidovanog glavnog projekta rekonstrukcije 2. jul 2025. godine, nakon čega ide postupak dobijanja građevinske dozvole i izbor izvođača radova.
– Saglasno potpisanom sporazumu sa Opštinom Pljevlja od 26.11.2024. godine Uprava za saobraćaj priprema tendersku dokumentaciju za izbor najpovoljnijeg izvođača radova za rekonstrukciju dionice puta od vojne benziske pumpe do Dajevića hana – saopšteno je iz Uprave za saobraćaj.
Podsjećamo, rekonstruisanu dionicu puta Pljevlja – Metaljka, prva faza Krće (Baljenovac) dugu 15 kilometara, krajem jula 2023. godine označili su otvorenom tadašnji premijer Crne Gore Dritan Abazović, predsjednik Opštine Pljevlja Dario Vraneš, direktor Uprave za saobraćaj Radomir Vuksanović i izvršni direktor Monteputa Milan Ljiljanić. Ipak, do svečanog presijecanja vrpce na cijeloj dionici puta još nije došlo.
Коментари (0)
Оставите свој коментар