Prema godišnjem programu obavljanja komunalnih djelatnosti za 2025. godinu planirani su prihodi od 1.248.200 eura, a planirani rashodi 1.212.080 eura, pa je procijenjena dobit 36.120 eura. Iz budžeta Opštine su planirani prihodi od 430.000 eura, a prihodi od naknada 818.200 eura.
– Prihodi iz budžeta Opštine za sakupljanje i deponovanje komunalnog i kabastog otpada planirani su na 350.000 eura, za ručno čišćenje ulica, trgova i trotoara planirano je 54.000 eura, dok je za održavanje javnih zelenih površina planirano 26.000 eura. Planirani prihodi od naknada iznose 315.000 eura, od pravnih lica 400.000 eura, pogrebnih djelatnosti i održavanja grobnih mjesta 70.000 eura, pijačnica 4.000 eura, dok je od zakupa magacinskih prostora na tržnici planirano 4.200 eura prihoda. Po osnovu dopunskih djelatnosti planirani su prihodi od 25.000 eura – navodi se u dokumentu.
U 2025. godini planirani su rashodi od 1.212.080 eura.
– Planirani rashodi za troškove goriva, maziva i ulja su 90.000 eura, za održavanje i nabavku rezervnih djelova za osnovna sredstva 45.000 eura, dok je za zarade zaposlenih planirano 720.000 eura. Ostala lična primanja (otpremnine, pomoć) planirana su na 35.000 eura. Za deponije komunalnog i kabastog otpada planirano je 180.000 eura, električnu energiju, fiksne i mobilne telefonije i PTT 7, 8.000 eura, održavanje tržnice 2.000 eura, zbrinjavanje pasa lutalica 2.000 eura, a za obaveze po osnovu ugovora o izmirenju duga u ratama prema Deponiji 36.000 eura. Za nabavku pogrebne opreme planirano je 20,000 eura, za platni prometa 2,000 eura, kancelarijski materijal 5.000 eura, amortizacije 25.000 eura, registracije i osiguranja vozila 3.000 eura, reprezentacije 4.000 eura, HTZ opremu 500 eura, materijal i usluge za izradu 10.000 eura. Za naknade za odbor direktora planirano je 14.580 eura, za revizije 3.000 eura, dok su ostali troškovi planirani na 7.000 eura – piše u dokumentu.
U dokumentu je naznačeno da Komunalno društvo trenutno nije kreditno zaduženo.
– Društvo u svemu poštuje zakonom previđene mjere, pri čemu je godinama izražen problem zapošljavanja neposrednih izvršilaca na poslovima odvoza komunalnog otpada održavanja javne higijene, iz razloga što zaposleni angažovani na ovim poslovima, zbog težine obavljanja, nerijetko samovoljno napuštaju posao ili se nalaze na dužem bolovanju. Društvo je prinuđeno da objavljivljanjem javnih oglasa popunjava upražnjena mjesta, kako ne bi došlo do ugrožavanja javnog interesa u dijelu ekoloških standarda i da se stepen higijene na prostoru Opštine Danilograd, do momenta razgraničenja, održi na zadovoljavajućem nivou i u 2025. godini – piše u dokumentu.