Kako se navodi u izvještaju o radu za 2024. godinu, višak prihoda nad rashodima za 2024. godinu iznosio je 22.458,53 eura sa prenesenim sredstvima iz 2023. godine.
– Bez prenesenih sredstava iz 2023. godine višak prihoda nad rashodima za 2024. godinu iznosili su 13.034 eura. Ostvarenjem viška prihoda potvrđeno je odgovorno upravljanje sredstvima i uspješna realizacija finansijskog plana. Posebno je značajno istaći da su u 2024. godini ostvareni najveći prihodi od izletničke takse i članskog doprinosa u odnosu na prethodne godine poslovanja Turističke organizacije Danilovgrad. Prihodi od izletničke takse iznosili su 80.609 eura, što predstavlja rekordnu realizaciju u odnosu na sve prethodne godine. Prihodi od članskog doprinosa dostigli su 38.106 eura. Rashodi za realizaciju aktivnosti bili su usmjereni na stvaranje dodatne vrijednosti za turističku ponudu i imidž opštine, kroz organizaciju manifestacija, razvoj promotivnih materijala, digitalnu promociju i unapređenje infrastrukture. Posebno značajan segment poslovanja u 2024. godini bilo je rješavanje nagomilanih poreskih obaveza iz prethodnih godina. Organizacija je tokom 2024. godine uredno servisirala sve obaveze iz reprograma, čime je izbjegnuto pokretanje prinudne naplate i omogućeno održavanje stabilnog poslovanja. Tekuće poreske i druge obaveze uredno su izmirivane – piše u izvještaju.
TO Danilovgrad je pokazala posvećenost podršci zajednici kroz donaciju novogodišnjih paketića JU Centar za dnevni boravak, kao i kozmetike ženama oboljelim od kancera u sklopu organizacije NVU "Zagrli srcem Martin i Andrija".
– Ove inicijative odražavaju duboku brigu i empatiju prema najosjetljivijim članovima zajednice, ističući društvenu odgovornost i doprinos inkluzivnom društvu koje cijeni i poštuje svakog pojedinca. Novogodišnji paketići su podijeljeni i djeci tokom trajanja novogodišnjeg bazara, a ista su donacija koju je obezbijedio Centar za socijalni rad. Ova donacija predstavlja lijep gest solidarnosti i podrške djeci iz naše opštine, donoseći im radost i osmijehe u prazničnom periodu – navodi se u dokumentu.
Turistička organizacija Danilovgrad kontinuirano je radila na poboljšanju turističke infrastrukture i promociji opštine kako bi unaprijedila iskustvo posjetilaca i povećala vidljivost destinacije.
– Kroz postavljanje informativnih tabli, razvoj digitalnih alata, medijsku promociju i druge marketinške aktivnosti, stvara se povoljan ambijent za razvoj turizma i bolju povezanost sa turistima i lokalnim stanovništvom. Uređenje sajta i unapređenje društvenih mreža Redizajn i unapređenje zvaničnog sajta, kao i aktivno vođenje naloga na društvenim mrežama, među ključnim su koracima koje je Turistička organizacija preduzela kako bi poboljšala svoju onlajn prisutnost. Ove aktivnosti omogućile su posjetiocima lakši pristup informacijama o aktuelnim dešavanjima, turističkim atrakcijama – piše u izvještaju koji potpisuje direktorica TO Danilovgrad Ivana Vujović.
