Kampanja,sadrži crno-bijele vizuale na kojima se glumac iz filma Babygirl vidi kako koristi proizvod, koji je Rhode opisao kao ultrafini mist koji hidrira i osvježava kožu, dajući joj blistav i zdrav sjaj. Vizuali su već izazvali brojne reakcije na društvenim mrežama, naročito među fanovima filma Babygirl, a posebnu pažnju izazvale su reference na viralnu scenu u kojoj Dickinson pije mlijeko, koje su mnogi povezali sa sjajnim efektom novog mista. Harris Dickinson je poznat po svojim ulogama u filmovima Beach Rats(2017), The King's Man (2021) i Triangle of Sadness(2022), koji je osvojio Zlatnu palmu u Kanu. Nedavno je igrao uz Nicole Kidman u romantičnoj drami Babygirl, koja je premijerno prikazana početkom ove godine. Kampanja stiže u trenutku kada Dickinson dobija sve više pažnje kako u filmskoj, tako i u modnoj industriji, kroz saradnje sa luksuznim brendovima poput Loewe i Dior. Odluka brenda Rhode da u kampanji predstavi Dickinsona deo je šireg trenda u kozmetičkoj industriji, koja sve više uključuje muškarce u kampanje. Iako je Rhode do sada svoj marketing uglavnom zasnivao na Hailey Bieber i influenserkama, kampanja za Glazing Mist ukazuje na širenje ciljne grupe i pomjeranje ka rodno inkluzivnijem pristupu.
Ova kampanja dolazi nakon perioda značajnog rasta za brend Rhode. Od svog lansiranja 2022. godine, brend je postao poznat po ograničenim serijama proizvoda, sjajnom pakovanju i marketingu koji se oslanja na društvene mreže. Prošlog mjeseca, kompanija e.l.f. Beauty objavila je da je kupila Rhode u ugovoru vrijednom milijardu dolara, a Hailey Bieber će ostati na mjestu kreativne direktorke.
Glazing Mist je peti proizvod brenda Rhode, nakon uspješnih lansiranja Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream, Glazing Milk i Lip Treatment, koji su u više navrata rasprodati ubrzo nakon puštanja u prodaju.
