On je naveo da šalter trenutno radi od 11 do 14 časova.
–To radno vrijeme građanima i privredi stvara ozbiljne probleme – primorani su da napuštaju radna mjesta kako bi podigli naloge, a zbog kratkog vremena rada formiraju se velike gužve. Dnevno se preuzme oko 90 naloga, što znači da 30 klijenata mora biti usluženo u jednom satu. Ova inicijativa dio je plana Preokreta za unapređenje efikasnosti i kvaliteta usluga gradskih službi, o čemu se više puta govorilo i na sjednicama Skupštine. Razgovori sa građanima i privrednicima pokazali su jasno nezadovoljstvo trenutnom organizacijom, ali i nedostatkom volje za digitalizaciju usluga Komunalne policije – saopštio je Krnić.
Poručio je da gradska uprava mora modernizovati rad uvođenjem elektronskog vođenja upravnih postupaka kako bi se rasteretio postojeći sistem, smanjile gužve i povećalo zadovoljstvo građana.
–Time bi Glavni grad pokazao da je lokalna samouprava servis građana i privrede, a ne sama sebi svrha. Preokret će nastaviti da predlaže konkretne mjere za otvaranje uprave prema građanima i privredi – rekao je Krnić.
