
Opština u okviru Glavnog grada - Golubovci, na čijem čelu je Tanja Stajović, za narednu godinu planirala je budzet na 4.099.300 eura. Primitke čine transferi iz budzeta Glavnog grada političkim partijama u iznosu od 190.000, transferi iz budzeta Glavnog grada za operativne izdatke 1.300.300, kao i transferi iz budzeta Glavnog grada za kapitalne izdatke 2.609.000 eura.
– Ukupno gledano, planirani primici iznose 4.099.300 eura, što je 6,73 odsto više u odnosu na sredstva planirana Odlukom o budzetu Opštine Golubovci za 2021. godinu. Međutim, imajući u vidu da će od 2022. godine jedna od potrošačkih jedinica budzeta Opštine biti i KIC "Zeta", čiji je planirani budzet za 2021. godinu bio 171.300, stvarno povećanje planiranog budzeta je 2,17 odsto – piše u dokumentu.
Za bruto zarade i doprinose na teret poslodavca ide 627.800, a na ostala lična primanja 101.700, dok su rashodi za materijal 56.450, a za usluge 89.700 eura. Na tekuće održavanje potrošiće 18.500, rentu 10.000, dok su subvencije 65.000 eura. Ostali izdaci iznose 46.100, transferi institucijama, pojedincima, NVO i javnom sektoru 472.050 eura. Kapitalni izdaci planirani su na 2.609.000, a sredstva rezerve iznose 3.000 eura. U kapitalne izdatke uračunati su rješavanje imovinsko-pravnih odnosa od 300.000, izrada tehničke dokumentacije 100.000, izgradnja saobraćajnice Golubovci-Mataguži, od stadiona "Trešnjica" do Gošića 800.000, investiciono održavanje i sanacija puteva 200.000, izgradnja trga u Anovima 250.000 eura. Za izgradnju i rekonsrukciju rasvjete planiraju da potroše 100.000, instaliranje rječnih korita 10.000, uređenje zelenih površina i igrališta 121.000, održavanje groblja i kapele 30.000, te izgradnju ograde oko kapele 50.000 eura. Izdaci za građevinske objekte iznose 450.000 eura, od čega na objekat za dnevni boravak starih lica ide 250.000, a na zelenu pijacu 200.000 eura.
Na službena putovanja planirali su da potroše 1.000 eura, reprezentaciju i troškove bifea 2.700, komunikacione usluge 7.800, bankarske usluge 2.700 i usluge prevoza 500 eura. Advokatske, notarske i pravne usluge planirali su na 1.500, konsultantske, projekte i studije 1.000, koliko i za stručno usavršavanje, dok "ostale" usluge iznose 71.500 eura. Troškovi za rentu odnose se za zakup zemljišta na godišnjem nivou i iznose 10.000, a u pitanju je parcela u centru Anova gdje je napravljen privremeni parking. Subvencije u iznosu od 65.000 eura odnose se na podršku žetvi žitarica 25.000 i podršku otkupu poljoprivrednih proizvoda 40.000 eura. Transferi za obrazovanje su 15.000, institucijama kulture i sporta 173.000, NVO 25.050, političkim partijama 205.000, dok jednokratne pomoći iznose 15.000 eura. Ostali transferi pojedincima su 37.000 eura, a institucijama 2.000 eura.
Komentari (0)
Ostavite svoj komentar