
Probijen je rok za završetak rekonstrukcije dijela Hercegovačke ulice. Rekonstrukcija saobraćajnice, od Ulice slobode do Ulice Marka Miljanova u dužini od 265 metara, počela je u julu prošle godine i, prema podacima sa gradilišne table, trebala je da bude završena krajem januara. Međutim, iz Agencije za izgradnju i razvoj Podgorice navode da je planirani rok za završetak radova 20. mart, što opet znači da je rok probijen. Sugrađani navode da se rekonstrukcija ulice odužila, dok iz Agencije kao jedan od razloga navode da su se na terenu suočili sa pronalaženjem značajnog broja podzemnih instalacija starih i preko 50 godina, koje nijesu bile evidentirane ni u jednom katastru, niti u glavnom projektu, a koje su se ukrštale i djelimično poklapale sa ostalim instalacijama.
Sugrađanka Marija Miličković se nada da će se radovi završiti do izbora.
– Vjerovatno zbog finansija kasne radovi, a i korona je usporila sve. Otežano je kretati se ulicom, ali nikad gradonačelnika Vukovića ne bih mijenjala. Od kako je on došao na vlast Podgorica se preporodila. Nadam se da će se radovi završiti do izbora, jer su počeli ubrzano da rade – kazala je Miličković.
Vlasnik frizerskog salona Almir Hašimbegović navodi da se zbog radova malo otežano funkcioniše, te da misli da će se završiti do polovine aprila.
– Naišli su na neke probleme, stara je ulica, možda fali i novca, ko zna. Kada se napravi biće lijepo. Centar grada je odavno devastiran i zapostavljen. Još da naprave jednu garažu i vratiće se život centru grada. Izgradnjom ulice, malo se smanjio pazar, ali to nije ništa drastično – poručio je Hašimbegović.
Miomir Terzić smatra da je neuredno gradilište, trotoari su puni prepreka, a i malo je radnika.
– Odugovlače radove kao da je to neka velika dužina. Trebalo je zabraniti da prolaze auta dok se ne završi ulica. Gradilište je, a ona nesmetano prolaze. Možda se nema para, izbori će uskoro, pa se sredstva moraju i za te namjene obezbijediti. Mislim da će se završiti za mjesec dana – naveo je Terzić.
Da je vozilima trebalo zabraniti da se kreću za vrijeme radova saglasan je i Zijad Gerina.
– S obzirom na to da je centar grada i da je velika cirkulacija saobraćaja i pješaka trebalo je zabraniti vozilima da saobraćaju za vrijeme gradnje. To usporava radove – kazao je Gerina.
Коментари (0)
Оставите свој коментар