
Navodi se da se radi o modelima „fijat panda“, napravljenim u Italiji, i „fijat 500“ iz Poljske, proizvedena 2023. godine, prenosi N1.rs.
U saopštenju se ističe da na pojedinim vozilima zadnje svijetlo, kamera za vožnju unazad i zadnji parking senzori ne mogu biti uključeni tokom vožnje unazad.
- Zbog ovog nedostatka može doći do poruke o grešci, koja se pojavljuje na instrument tabli, i povreda učesnika u saobraćaju- navodi se.
Dodaje se da kampanja opoziva podrazumjeva provjeru datuma proizvodnje prekidača za vožnju unazad i, po potrebi, njegovu zamjenu.
Proizvođač vozila je Stelantis, a uvoznik „Crossroad Adria“ doo, sa Novog Beogradu.
Distributeri su „NIKOM AUTO“ doo iz Kragujevca i Niša, „AUTO KUĆA KOLE“ doo iz Zemuna, „AK KOMPRESOR“ doo iz Beograda, „AUTOREMONT PIVAĐEVIĆ“ doo iz Pančeva, „STOJANOV“ doo iz Novog Sada, „KOV-CAR“ iz Danilovgrada u Crnoj Gori, „AUTOGARANT“ doo iz Čačka, „AKA AUTOMOTIVE“ doo iz Šapca, „AK ANNUS“ doo iz Subotice, „VG KOMERC“ doo iz Velikog Gradišta i „ADA MOTORS“ doo iz Beograda.
Коментари (0)
Оставите свој коментар