Kordić je istakla da turizam učestvuje sa skoro trećinom u ukupnom BDP-u Crne Gore, što pokazuje strateški značaj ove oblasti za crnogorsku ekonomiju.
Dodala je da je Crna Gora snažno posvećena digitalizaciji turističkog sektora, iako se trenutno nalazi u ranoj fazi tog procesa.
Kordić je tom prilikom kazala da Crna Gora trenutno sprovodi analize, a jedan od osnovnih izazova sa kojima se suočava jeste precizno utvrđivanje statistike dolazaka – odnosno definisanje ko se sve računa kao turista pri ulasku u zemlju. Kordić je takođe ukazala na važnost razvoja digitalne platforme putem koje bi naša zemlja kao turistička destinacija postala vidljivija globalnom tržištu.
- Maroko je usvojio strategiju digitalizacije za period do 2030. godine, sa posebnim fokusom na usklađivanje sa naprednim tržištima, poput Španije i Portugala. Posebnu pažnju posvećuju digitalizaciji turizma, jer se kroz uvođenje savremenih tehnologija omogućava veća dostupnost informacija i kvalitetniji doživljaj za turiste - navode u saopštenju.
Kordić je zaključila da Crna Gora dijeli isti cilj i teži istom pristupu, te naglasila važnost razmjene iskustava i unapređenja saradnje između Crne Gore i Maroka u ovoj oblasti.
Ona se sastala i sa predsjednikom Parlamentarne skupštine Mediterana (PAM), Đulijom Ćentemerom. Bilo je riječi o mogućnosti otvaranja novih avio-linija između Crne Gore i Italije, posebno van glavne turističke sezone, kako bi se dodatno osnažila povezanost i turistička ponuda.
