U uglednom dnevnom listu Frankfurter algemajne cajtunga, čiji tiraž prelazi 180.000 primjeraka i broj čitalaca doseže oko 830.000, objavljen je članak novinara Kristofa Šrahea pod naslovom „Zov kornjača".
U tekstu je naša zemlja predstavljena kao destinacija koja na izuzetno malom prostoru nudi bogatstvo prirodnih ljepota i kulturno istorijskog nasljeđa. Novinar naglašava jedinstvenu raznolikost pejzaža, od planinskih vrhova do jadranske obale i ukazuje da je upravo ta kombinacija glavni potencijal za ubrzani razvoj turizma u zemlji. Posebno ističe da je očuvanje ovog prirodnog i kulturnog bogatstva najveći izazov, ali i ključ uspjeha Crne Gore kao turističke destinacije, saopštili su iz Nacionalne turističke organizcije.
- Prirodne ljepote Crne Gore su zadivljujuće, kao i raznolikost pejzaža na tako maloj površini zemlje. Zaista, planine se susreću s morem i čovjek može više toga doživjeti u jednom danu. Posebno se ističu toplina i gostoprimstvo domaćina. Činilo mi se da se sve može riješiti uz osmijeh. Primijetio sam da Crna Gora nudi raznovrsne sadržaje, pa svaki putnik može pronaći nešto za sebe - poručio je Kristof Šrahe tokom svog boravka u Crnoj Gori.
Posebno ga je, kako navodi, impresioniralo iskustvo Via Ferrate iznad Kotora, odakle se pruža spektakularan pogled na Bokokotorski zaliv, kao i posjeta Nacionalnom parku Prokletije, čija je netaknuta ljepota ostavila snažan utisak na njega.
Takođe, krajem aprila u Crnoj Gori je boravila novinarka Adelhejd Vaniger, nakon čega je u avgustovskom izdanju DCC Camping Magazine objavljen opširan članak o Crnoj Gori. Ovaj specijalizovani magazin, sa tiražom od preko 30.000 primjeraka, predstavlja zvaničnu publikaciju Njemačkog kamping kluba, te ima direktan uticaj na ciljnu grupu kamping i karavaning turista.
Članak o Crnoj Gori u ovom magazinu donosi bogat putopis i doživljaje iz naše zemlje, uz brojne preporuke za kampere i ljubitelje prirode. Posebno se ističe kontrast destinacije, što i sam naslov naglašava: „Crna Gora: kontrastna zemlja između planina i mora".
- Novinarka opisuje Crnu Goru kao zemlju „koja očarava svojom prirodnom ljepotom, bogatom istorijom i kulturnom raznolikošću", uz detaljne prikaze destinacija poput Cetinja, Kotora, Perasta, Herceg Novog, Budve i Petrovca - navodi se.
Objavljivanje članaka u ovim njemačkim medijima od izuzetnog je značaja za promociju Crne Gore, naročito kada je riječ o tržištu visokoplatežnih turista i specijalizovanih ciljnih grupa zainteresovanih za aktivni odmor i kamping turizam.
NTO CG će nastaviti sa aktivnostima promocije Crne Gore na najznačajnijim emitivnim tržištima kroz saradnju sa prestižnim medijima.
