Iz NTO su kazali da se jedna od najznačajnijih objava našla u dodatku The Travel Guide, koji je distribuiran uz najčitanije britanske dnevne novine The Telegraph, sa preko 70 miliona čitalaca na mjesečnom nivou, kao dio promotivne kampanje uoči ljetnje sezone.
- U okviru serijala članaka objavljenih u najuticajnijim britanskim štampanim medijima, Crna Gora je prikazana kao san svakog ljubitelja hrane - destinacija u kojoj se može uživati u svježim morskim plodovima, tradicionalnim specijalitetima, posjetama porodičnim farmama i degustaciji vina- rekli su iz NTO.
Oni su podsjetili da se na stranicama magazina National Geographic Traveller Food našao i oglas o Crnoj Gori, koji je promovisan na prestižnom festivalu hrane Food Festival u Londonu, na kojem je NTO predstavila bogatu i autentičnu gastronomsku ponudu destinacije.
Članak o Crnoj Gori objavljen je i u prestižnom magazinu Conde Nast Traveller, kao rezultat studijske posjete britanske novinarke Ruby Deevoy u organizaciji NTO.
U tekstu se, kako su kazali iz NTO, Crna Gora opisuje kao zemlja koja spaja netaknutu prirodu i bogato kulturno nasljeđe sa savremenim sadržajima i luksuzom, a istovremeno pruža autentično iskustvo i mir daleko od masovnog turizma.
- Crnu Goru čine posebnom njene divlje plaže, skrivene staze i nasmijani mještani, ali i svijet superjahti, moderni butici i klubovi na plaži. Život u zemlji protiče sporije, uz zadivljujuće pejzaže i jedinstvenu kulturnu mješavinu pravoslavnih, katoličkih i osmanskih uticaja. Još uvijek nije zasićena masovnim turizmom, što je čini idealnim izborom za ljetnji odmor- navodi se u članku.
Iz NTO su saopštili da je Crna Gora privukla pažnju i drugih uticajnih britanskih medija, pa je tako Portal Express objavio više tekstova u kojima je opisuje kao atraktivnu alternativu poznatim evropskim destinacijama poput Grčke, Španije i Portugala, posebno naglašavajući povoljnije cijene.
- U jednom od članaka Tivat je opisan kao - Ibica, ali znatno povoljnija- što dodatno potvrđuje percepciju Crne Gore kao moderne i pristupačne destinacije- navodi se u saopštenju NTO.
Oni su dodali da je poznata britanska blogerka Absolutely Lucy preporučila Kotor kao idealnu lokaciju za opuštanje, uz korisne savjete o smještaju i lokalnim atrakcijama, dok su portali Bristol Live i Bristol Post Crnu Goru istakli kao posebno povoljnu opciju za britanske turiste tokom ljetnjih mjeseci.
- Rastućem pozitivnom imidžu Crne Gore kao turističke destinacije na britanskom tržištu dodatno je doprinijela nedavna izjava kraljice Kamile, u kojoj je izrazila zadovoljstvo prethodnim boravkom u našoj zemlji. Izjavu su prenijeli brojni uticajni britanski mediji, a posebno je istaknuto i njeno prisjećanje na zvaničnu posjetu iz 2016. godine, kada je zajedno sa kraljem Čarlsom obišla Crnu Goru u okviru turneje po Balkanu, što predstavlja dragocjenu potvrdu međunarodne prepoznatljivosti Crne Gore- navodi se u saopštenju NTO.
Iz NTO su kazali da Conde Nast Traveller, kao vodeći međunarodni luksuzni turistički magazin, mjesečno prati preko dva miliona čitalaca u online izdanju, dok portal Express bilježi i do 53 miliona digitalnih posjetilaca. Portali Bristol Live i Bristol Post ukupno imaju više od 13 miliona čitalaca, dok blog Absolutely Lucy ima preko 13 hiljada pratilaca.
- Ovaj kombinovani doseg garantuje da informacije o Crnoj Gori dopiru do značajnog broja potencijalnih posjetilaca iz Velike Britanije- rekli su iz NTO.
