Napomenula je da su rezultati ankete turističke privrede, koju su nedavno sproveli, pokazali da su turistički djelatnici uglavnom zadovoljni početkom sezone.
- Prema nalazima ove ankete,najveći broj njih najave ocjenjuje dobrim. Čak preko 80 odsto učesnika ankete smatra da su najave na nivou prošlogodišnjih ili bolje u odnosu na prethodnu godinu. Prema rezultatima te ankete, pored regiona, najviše najava imamo sa tržišta Velike Britanije, Njemačke i Francuske. Primjetan je i rast interesovanja sa tržišta kao što su, baltičke zemlje, skandinavske zemlje i Poljska - kazala je ona.
U mjesečnim izvještajima Evropske komisije za putovanja, Crna Gora se dvije godine nalazi u TOP 10 najbolje ocijenjenih destinacija od strane posjetilaca na online platformama za putovanja.
- U aprilskom izvještaju zauzeli smo visoko četvrto mjesto i iskreno se nadamo da ćemo i tokom ljeta bilježiti dobre ocjene - rekla je Rašković.
Prema nezvaničnim podacima koje lokalne turističke organizacije dostavljaju NTOCG u Crnoj Gori je 13. juna boravilo 60.784 turista, što je 6,65 odsto više u odnosu na uporedni period prethodne godine i nešto više u odnosu na 2019. godinu.
- Najveći rast se bilježi u opštinama Budvi i Herceg Novom, s tim što bih napomenula da je evidentiran rast od 23% turista u Herceg Novom u odnosu na isti period predhodne godine.
Prema istim podacima koje smo dobili od lokalnih turističkih organizacija pored regiona najveći broj turista imamo iz velike Britanije, Njemačke i Francuske,
U prethodnom periodu NTO CG sprovela je brojne promotivne aktivnosti na raznim tržištima. U okviru Destinacijskog foruma 60 renomiranih njemačkih turoperatora, novinara i turističkih agenata tokom pet dana posjete bilo je prilici da se bliže upozna sa turističkom ponudom Crne Gore.
- Pored destinacijskog foruma, istakla bih i neke aktivnosti na tržištu Velike Britanije. Prethodnog mjeseca, kao nastavak saradnje s globalnom medijskom kućom BBC, ekipa njihove emisije o putovanjima Travel show, koja ima preko 70 miliona gledalaca na nedjeljnom nivou, je snimala čitavu epizodu emisije o Crnoj Gori - poručila je ona.
Učešćem na mnogobrojnim sajmovima i drugim promotivnim aktivnostima, poput studijskih posjeta medija, influensera, turoperatora i marketinških kampanja, NTO CG je promovisala destinaciju u oko 25 zemalja. Poseban fokus ove godine usmjeren je ka digitalnim kanalima promocije, te je najveći dio budžeta opredijeljen za ovaj vid promocije, poručuju iz ove organizacije.