
Sajam Alpe Adria, sa bogatom tradicijom dugom 35 godina, predstavlja ključni događaj za sve ljubitelje putovanja i prirode. Ovaj sajam okuplja vodeće domaće i međunarodne izlagače specijalizovane za aktivni, kulturni, gastronomski i održivi turizam, a svake godine privlači više od 20.000 posjetilaca koji na jednom mjestu mogu istražiti nove destinacije. Poseban fokus je na zelenom i odgovornom turizmu, kao i na mogućnostima za aktivan odmor u prirodi, što ovaj sajam čini nezaobilaznim događajem za sve one koji teže autentičnim i ekološki osviještenim putovanjima.
- Oduševljena sam crnogorskim štandom. Ovdje sam pronašla inspiraciju za novo putovanje, a posebno mi se dopada spoj mora i planina na tako maloj udaljenosti - izjavila je jedna od posjetiteljki sajma.
Pored NTO CG, lokalne turističke organizacije Herceg Novog, Nikšića, Žabljaka, Kolašina, Andrijevice i Mojkovca imale su priliku da predstave bogatu ponudu, od planinskih avantura do kulturnih i gastronomskih iskustava.
- Sajam turizma u Ljubljani predstavlja značajno predstavljanje Crne Gore kao jedne od najljepših turističkih destinacija, što uistinu i jesmo. Sajam Alpe Adria je važna adresa sa koje se može animirati povećanje broja turista iz prijateljske zemlje Slovenije, ali i drugih EU država. Ovo je prilika i za razmjenu iskustava i dobrih praksi sa drugim turističkim organizacijama prisutnim na sajmu - poručio je ambasador Crne Gore u Sloveniji, Dragan Tufegdžić.
Crnogorski štand bio je među najposjećenijima, a posjetioci su pokazali interesovanje za aktivni odmor u prirodi, kao i za jedinstvenu kombinaciju primorskih i planinskih destinacija.
-.Veoma sam impresioniran ponudom Crne Gore. Priroda je nevjerovatna, a mogućnosti za aktivni odmor su raznovrsne i pristupačne. Sigurno ću je uzeti u obzir za svoje sledeće putovanje - rekao je jedan od posjetilaca sajma.
Slovenačko tržište ima poseban značaj za Crnu Goru, te će se promotivne aktivnosti nastaviti u narednom periodu kroz medijske kampanje i učešće na specijalizovanim događajima, poput sajma Conventa krajem februara, gdje će posebna pažnja biti posvećena razvoju MICE turizma i privlačenju poslovnih posjetilaca u Crnu Goru.