Dvomjesečna intezivna kampanja, ne samo da je ispunila očekivanja već su višestuko premašena, sa ukupnim dosegom od 25 miliona. Izvanredni rezultati zabilježeni su na svim ključnim kanalima, a naročito kada su u pitanju online kampanja sa dosegom od 9,7 miliona impresija i kampanja na društvenim mrežama sa dosegom od 10 miliona impresija. Takođe, kampanja je uključivala i promociju putem banera na najpoznatijim britanskim medijima kao što su The Times, Marie Claire, The Guardian, Hello magazin, Mirror, Daily Mail i drugi. Pored širokog auditorijuma, kampanjom su targetirani i profesionalni turistički agenti putem e-mail marketinga.
Imajući u vidu broj putnika koji su bukirali Jet2 letove za Crnu Goru iz Londona, Mančestera i Birmingema procjenjuje se da je ukupni doprinos kampanje bruto domaćem proizvodu Crne Gore oko 2,9 miliona eura.
Ciljevi kampanje bili su usmjereni na podizanje svijesti o Crnoj Gori kao atraktivnoj turističkoj destinaciji na tržištu Velike Britanije, na podsticanje potražnje za letovima Jet2 ka Crnoj Gori, kao i na privlačenje određenih ciljnih grupa, sa fokusom na visokoplatežnim gostima i turistima koji aktivno planiraju svoja putovanja.
Kombinacija savremenih marketinških alata osigurala je da kampanja ostvari izvanredne rezultate i da Crna Gora učvrsti svoju poziciju na britanskom turističkom tržištu.
NTO CG nastavlja sa naporima da privuče nove goste i dodatno promoviše našu zemlju kao nezaobilaznu destinaciju na globalnoj turističkoj mapi. Nastavak zajedničke marketinške kampanje na tržištu Velike Britanije, u saradnji sa Jet2Holidays, u susret predstojećoj ljetnjoj turističkoj sezoni planiran je od aprila.