Ovaj renomirani festival, koji već petu godinu okuplja više od 7.000 ljubitelja putovanja i kulinarstva, bio je idealna platforma za promociju Crne Gore kao autentične i raznovrsne turističke destinacije.
Food Festival u organizaciji čuvene medijske kuće National Geographic Traveller je jedinstven po svom fokusu na povezanost hrane i putovanja. On je mnogo više od festivala hrane, to je šansa da se dožive ukusi svijeta i otkriju kuhinje raznovrsnih fascinantnih destinacija.
- Crna Gora ima privilegiju da od samog osnivanja festivala bude u kontinuitetu njegov dio, među odabranim svjetskim destinacijama. Ovo je savršeno mjesto da predstavimo svoju ponudu i inspirišemo hiljade posjetilaca festivala da odaberu Crnu Goru kao destinaciju za naredno putovanje. Drago mi je što je crnogorski štand i ove godine među najpopularnijima na festivalu, Britanci strpljivo čekaju u redovima da okuse crnogorski pršut, sir, priganice, vino i druge autentične proizvode - istakla je Aleksandra Maksimović ispred Nacionalne turističke organizacije Crne Gore.
Posebnu pažnju posjetilaca crnogorskog štanda privukla je nagradna igra putem koje su bili u prilici da osvoje sedmodnevno ljetovanje za dvoje sa uključenim avionskim prevozom. Nagradni aranžman NTOCG je obezbijedila u saradnji sa kompanijom Jet2holidays i hotelom Iberostar Waves Slavija.
- Očekujemo da će, u okviru niza raznovrsnih promotivnih aktivnosti koje realizujemo u Velikoj Britaniji i učešće na ovom festivalu dodatno osnažiti rastući pozitivni imidž destinacije na ovom tržištu sa kojeg poslednjih godina bilježimo kontinuirani rast turističkog prometa - dodaje Maksimović.
Statistički podaci potvrđuju da interesovanje britanskih turista za Crnu Goru nastavlja da raste. Prema podacima Uprave za statistiku MONSTAT, tokom prethodne godine zabilježen je rast broja dolazaka i noćenja sa ovog tržišta od oko 25%, koji je nastavljen i u ovoj godini budući da je do kraja maja Crnu Goru posjetilo oko 30.000 turista iz Ujedinjenog Kraljevstva, što predstavlja porast od 5,6% u odnosu na uporedni prošlogodišnji period. Time je britansko tržište svrstano među pet najznačajnijih tržišta po broju dolazaka, dok su britanski gosti ostvarili preko 130.000 noćenja, čime zauzimaju peto mjesto po broju ostvarenih noćenja.
- Naši čitaoci od nas očekuju da ih vodimo na nova mjesta i da im proširimo vidike, a nema boljeg načina za to od hrane i pića. Kada putujete, upravo vas lokalna kuhinja povezuje sa destinacijom. Crna Gora je bila ovdje nekoliko puta i uvijek je jedan od mojih omiljenih štandova. Priganice, pršuta, fini sir, vino… to su stvari koje mame, teško je proći pored a da ne poželite da probate. Zato je to jedan od mojih omiljenih štandova i jako mi je drago što su ovdje - poručio je Glen Mutel ispred magazina National Geographic Traveller koji organizuje ovaj festival.
Pozitivnim trendovima u mnogome doprinosi unaprijeđena avio dostupnost, budući da je i ove godine Crna Gora direktno povezana sa Velikom Britanijom zahvaljujući redovnim linijama iz Londona, Mančestera, Bristola i Birmingema.
Festival organizuje magazin National Geographic Traveller, jedan od najuticajnijih medija u oblasti putovanja, koji prepoznaje Crnu Goru kao jednu od najatraktivnijih evropskih destinacija.
