U pitanju je obavještenje koje stiže elektronskom poštom i koje izgleda kao zvanična informacija banke, koja od korisnika traži da „verifikuju svoj račun“.
Link u poruci, kako upozoravaju, vodi na lažnu stranicu CKB banke, gdje se od korisnika zahtijeva unos ličnih podataka, uključujući identifikaciju i kontakt informacije, kako bi navodno ponovo aktivirali svoj račun.
Iz CIRT-a su uporučili korisnicima da budu dodatno oprezni i savjetovali da, ukoliko dobiju sličnu poruku, na nju ne odgovaraju, kao i da obrate pažnju na URL, jer fišing stranice često koriste varijacije naziva zvaničnih domena.
Iz CIRT-a su korisnike savjetovali i da ne otvaraju linkove iz sumnjivih poruka, pažljivo provjere adresu pošiljaoca i pažljivo čitaju sadržaj elektronskih poruka, jer fišing poruke obično sadrže gramatičke greške.
- Imajte u vidu da ozbiljna institucija nikada neće tražiti od vas da povjerljive informacije ili dokumenta dostavljate putem SMS poruka, elektronske pošte, ili društvenih mreža - rekli su iz CIRT-a.
Ukoliko neki korisnici smatraju da su njihovi podaci zloupotrijebljeni, mogu prijaviti incident putem elektronske pošte Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli., ili popunjavanjem formulara na internet stranici CIRT-a.