- Nakon prijave događaja preduzeli smo korake prema unapred predviđenoj proceduri koja se u ovakvim situacijama obavlja u našoj školi. Sa učenicima je prvo pomoćnica direktorice obavila razgovor u cilju rasvetljavanja čitavog događaja, a zatim se razgovor nastavio i u prisustvu roditelja, odjeljenjskih starješina učenika učesnika događaja i školskog pedagoga - navela je u izjavu Popović.
Dalje je kazala da je tom prilikom dječak koji je bio zatvoren u ormaru učionice rekao je da nije bio maltretiran, niti prisiljen od strane starijih učenika da udje u ormar, već je na njihovo pitanje da li bi pošao sa njima i ušao u ormar da sjedi tamo odredjeno vreme, prihvatio i dobrovoljno pošao sa njima.
- Taj njihov,,dogovor" je,,postignut” za vrijeme trajanja malog odmora kada je i realizovan u učionici u kojoj su bili učenici.Dječak je odmah identifikovao dvojicu učenika koji su ga pitali da ide sa njima, međutim u toku razgovora ispostavilo se da za jednog od njih dvojice nije siguran da je bio, što je isti dječak od samog starta i tvrdio. Učenici su se pomirili u prisustvu roditelja, shvatili su posljedice njihove nepromišljene šale, a roditelji su nakon toga, takođe obavili razgovor sa njima. Sastanak je završen pozitivnim ishodom. Djeca su prihvatila odgovornost za svoje postupke, a pritvoreni dječak je rekao da dječaci nijesu bili grubi niti agresivni - pojasnila je Popović.
- Prema učenicima koji su mladjeg učenika iskoristili za ovu nemilu šalu, biće izrečene određene vaspitne mjere predviđene Pravilnikom, kako se ubuduće ne bi dešavale ovakve i slične situacijei suzbijali ovakvi učenički postupci. Treba naglasiti da je majka učenika obavijestila organe MUPa prije svog dolaska u školu, o čemu je obavijestila pomoćnicu direktorice prilikom razgovora. Policajac koji je ubrzo i dosao je predložio majci da prvo škola pokuša da riješi problem, jer se u školi incident i desio, a da se nakon toga, ukoliko smatra da škola nije doprinijela rješavanju situacije, obrati njima, tj.nadležnim organima. Događaj je riješen na nivou škole u prisustvu roditelja i učenika, sa postignutim zajedničkim dogovorom, a sve u cilju najboljeg interesa učenika - kazala je ona.