Član je Izvršnog odbora Internacionalne akademske asocijacije za menadžment medija (IMMAA) na Čikaškom sjeverno-zapadnom univerzitetu u Dohi, Katar i vanredni profesor na Univerzitety Canada West, najvećem privatnom univerzitetu u Kanadi po broju upisanih studenata.
Dr Vukanović je ranije bio vanredni profesor i na Canadian University Dubai i na Abu Dhabi University, kao i postdoktorski istraživač u Centru Maršala Mekluana za medijsku kulturu i tehnologiju (Marshall McLuhan Center for Media Culture and Technology), na Fakultetu za informacione studije (Faculty of Information) Univerziteta u Torontu.
Autor je, koautor, urednik ili suurednik 17 knjiga (tj. u izdanju Routledgea, Springera, itd.), 82 poglavlja u knjigama i brojnih recenziranih naučnih članaka u oblastima menadžmenta medija i medijske ekonomije, uključujući radove u časopisima International Journal of Media Management i Journal of Media Business Studies.
Održao je 25 pozvanih ključnih uvodnih predavanja na uglednim univerzitetima kao što su MIT U Bostonu, Univerzitet u Torontu, Univerzitet Vestminster (London) i Univerzitet Fordham u Njujorku, između ostalih. Pored toga, Vukanović je organizovao ili suorganizovao 50 međunarodnih konferencija u oblastima kao što su menadžment medija, medijska ekonomija, regulacija i politika medija, medijski biznis, spajanja i akvizicije, medijske inovacije, tehnologija i konkurencija u industriji.
Njegova istraživačka interesovanja usredsređena su na uticaj i efekat eksponencijalnog razvoja vještačke inteligencije i njenu ulogu u (a) preoblikovanju asimetrija tržišta informacija, (b) transformaciji skalabilnih industrija – kao što su mediji, softver, internet, poluprovodnici, telekomunikacije, elektronska trgovina, kvantno računanje, (c) ubrzavanju životnog ciklusa proizvoda.
Dr Vukanović je prvi autor i urednik publikacije International Who's Who in Media Economics, Media Management and Internet Media Economics Research. Takođe djeluje kao recenzent za nekoliko vodećih akademskih časopisa i izdavača, uključujući Springer Science+Business Media, Journal of Digital Media & Policy, Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies, New Media & Society, Management Communication Quarterly, Journalism and Mass Communication Quarterly i Journal of Media Economics.
