- Plašim se da je ipak ovo drugo. U decembru 2023. godine premijer Spajić obećao je da ćemo već u septembru 2024. godine vidjeti ašov u zemlji i početak izgradnje autoputa od Mateševa u “do sada neviđenom investicionom ciklusu”. Ispostaviće se, zaista, neviđenom - kazao je Borančić.
Kako je kazao, ono što je još jedan raritet ovog projekta jeste da će, sva je prilika, ova dionica autoputa biti skuplja od najskuplje u istoriji, kako su nazivali prvu i najdužu dionicu autoputa od Podgorice do Kolašina.
Naime, nova dionica duga 23 km koštaće nas, za sad, gotovo 28 miliona eura po jednom izgrađenom kilometru, ili ukupno 650 miliona eura - kazao je Borančić.
On je podsjetio da nas je prva dionica od 42 kilometra koštala ispod 20 miliona po kilometru u odnosu na ugovorenu cijenu izgradnje, što je naišlo na silne kritike tadašnje opozicije a današnje vlasti.
- Postavlja se, zato, ključno pitanje, da li su u Vladi prosto nesposobni da obezbijede održiv i povoljan projekat državi ili se neko u ovoj Vladi “ugradio” u ove enormne sume ili se možda projekat namješta jednom srbijanskom konzorcijumu bliskom Vučiću - istakao je Borančić.