Ilinka Pavićević / -PRINTSCREEN/YOUTUBE/RTCG
08/08/2024 u 18:50 h
Svetlana ĆetkovićSvetlana Ćetković
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
Slušaj vijest
StoryEditor

Draganić opet nije uspio da smijeni direktoricu ŽPCG

Upravni odbor Željezničkog prevoza Crne Gore (ŽPCG) ni iz trećeg puta nije uspio da smijeni izvršnu direktoricu te kompanije Ilinku Pavićević.

Kako "Dan" nezvanično saznaje, sjednica Odbora direktora ŽPCG koja je održana u utorak prekinuta je poslije žustre rasprave. Naš izvor je potvrdio da je na smjeni Pavićević opet insistirao predsjednik upravnog odbora Tripko Draganić, koji je neuspješno inicirao smjenu izvršne direktorice i u dva prethodna navrata.

Kako nam je nezvanično potvrđeno iz Jedinstvenog sindikat radnika ŽPCG i Sindikalne organizacije mašinovođa Željezničkog prevoza, sjednica odbora direktora je prekinuta zbog narušavanja javnog reda i mira, "što, složićete se, predstavlja skandal i što se od javnosti, naravno, krije".

Po nezvaničnim saznanjima našeg izvora iz ŽPCG, predsjednik odbora direktora Draganić glavni je krivac za ovakva dešavanja. Kako podsjeća naš izvor, on je samo nekoliko dana nakon imenovanja za predsjednika Upravnog odbora ŽPCG pokušao da smijeni izvršnu direktoricu, što je tadašnji ministar saobraćaja Filip Radulović zaustavio, a o čemu je "Dan" tada pisao.

– Bez upoznavanja sa radom izvršnog direktora i stanjem u preduzeću, Draganić je pokrenuo smjenu. Od tada do danas to mu je jedino zanimanje, dok ostale stvari u preduzeću čekaju – tvrdi naš izvor iz ŽPCG.

Prema njegovim riječima, dio zaposlenih smatra da predsjednik odbora direktora zastupa lične interese pojedinih ljudi i da "za nečiji račun pravi ovakvu atmosferu u preduzeću usred turističke sezone".

image
-

– Naša osnovana sumnja je da se preko naših leđa pokušavaju vratiti dugovi za zapošljavanje članova uže porodice u Željezničkom sektoru. Smjena izvršne direktorice bez obrazloženja iniciraće nove tužbe i troškove za ŽPCG, za koje, po staroj dobroj praksi, niko neće odgovarati – ističe naš izvor.

U odbranu izvršne direktorice navodi da su potpisivanjem kolektivnog ugovora zarade znatno uvećane i da su prihodi ove godine na najvišem nivou od nastanka ŽPCG.

– Prihodi u međunarodnom saobraćaju povećani su za 15 odsto, čemu je doprinijela bolja organizacija u kompaniji – kaže naš izvor.

Nezvanično je potvrdio naša saznanja da je odbor direktora kao jedan od razloga za smjenu direktorice naveo i promjenu organizacije u kompaniji.

Kao razlog za sumnju u ispravnost namjere odbora direktora da se direktorica smijeni naš izvor navodi da su radnici od prethodnog Ministarstva saobraćaja dobili informaciju da je u cijelom željezničkom sektoru najbolje stanje u ŽPCG. Kako ukazuje, u ostalim željezničkim preduzećima, gdje je finansijska situacija izuzetno teška, izvršni direktori nisu smijenjeni.

– Kao zaposleni koji svoj radni vijek provode na crnogorskim prugama, od ministarstva očekujemo prije svega da kroz odbor direktora pokaže ozbiljnost u rješavanju naših problema, a ne da, kao što čini Draganić sa još nekim članovima odbora direktora, preduzeće vraća unazad, a da za godinu ili dvije, kad ovaj odbor napusti naše preduzeće i pređe da "spasava" neku drugu kompaniju, nama ostavi rasulo koje ćemo mi plaćati, jer nama je ovo jedini posao za koji smo se školovali, koji radimo, koji ćemo raditi i od kojeg ćemo hraniti svoje porodice. Rasula nam je bilo dosta – korupcije, namještenih tendera, dodjele stanova... Očekujemo da prije svega ministarka sagleda situaciju u ŽPCG i potom donese odluke koje će biti u korist kako ŽPCG, tako i kompletne države i korisnika naših usluga, a mi ćemo joj u svakom smislu biti pomoć i podrška – poručuje naš izvor iz ŽPCG.

Za četiri mjeseca rada nijednom nijesu pozvali na sastanak predstavnike radnika

Kako smo nezvanično saznali, i pored više dopisa i urgencija, Odbor direktora za četiri mjeseca rada nijednom nije pozvao predstavnike radnika na sastanak, što, kako kaže naš izvor, dovoljno pokazuje koliko ih zanima mišljenje struke i ljudi koji su svakog dana na pruzi i koji održavaju redovan saobraćaj u ŽPCG.

– Dok radnici ŽPCG, mašinovođe, pregledači kola, ljudi na održavanju, izvlače maksimum, odbor direktora bi mogao da ispita kako su, po kojim cijenama i gdje rađeni remonti od 2010. do 2020. godine i da li u tome možda ima elemenata korupcije – kazao je naš izvor.


Ministar Radulović drugi put spriječio smjenu direktorice ŽPCG

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu

Коментари (0)

Још нема објављених коментара

Оставите свој коментар

  1. Региструјте се или пријавите на свој налог
01. april 2025 06:26