Lukšić je, povodom zahtjeva za njenu ostavku koju iznosi određeni broj zaposlenih, istakla da je na funkciju izvršnog direktora ŽPCG stupila prije mjesec “i zatekla upravo ovo stanje voznih sredstava”.
- Odmah po preuzimanju dužnosti, usmjerila sam svoje napore na uvođenje reda, rada i discipline u kompaniju – što, očigledno, nije odgovaralo određenom broju zaposlenih - dodala je Lukšić.
Ona je navela da je trećeg dana po preuzimanju dužnosti sa inženjerima iz tehničkog sektora obišla remontne zavode u kojima se vrši remont EMV (elektro motornih vozova) i dvoje “Z” putničkih kola za sjedenje.
- Uvidom u izvršene radove i u dogovoru sa remonterom očekujemo dolazak jednog EVM-a do kraja ove godine, a do kraja januara naredne godine i dolazak dvoje “Z” kola sa čime bi naš inventarski park voznih sredstava bio na zadovoljavajućem nivou - rekla je Lukšić.
To bi, kako je navela, rezultiralo redovnim odvijanjem željezničkog saobraćaja bez korišćenja alternativnog prevoza.
- Takođe sam nakon nekoliko dana posjetila i remontni zavod u Krajovi (Rumunija) gdje se nalazi elektro lokomotiva, sa istim ciljem - kazala je Lukšić.
Ona je poručila da njen cilj ostaje unapređenje ŽPCG, u interesu svih građana i zaposlenih, kroz odgovoran i posvećen rad, preduzimanjem svih potrebnih koraka u cilju efikasnog poslovanja i zaštite interesa društva.
- Iz tog razloga neću podnijeti ostavku jer bi to značilo bježanje od problema sa kojima se suočava ŽPCG, mogu slobodno reći najvećim od osnivanja - kazala je Lukšić.
Ona je rekla da se stavlja na raspolaganje resornom Ministarstvu, Odboru direktora.
- I ostalim zaposlenima koji ne podržavaju ovakav vid ophođenja prema Društvu i korisnicima usluga koji koriste voz kao prevozno sredstvo - dodala je Lukšić.