
Orao je ostao dio idejnog rješenja logoa nacionalne avio kompanije To Montenegro, a autor pobjedničkog rješenja logoa je grafički dizajner Maksim Arbuzov iz Rusije, koji godinama živi u Crnoj Gori.
- Ovo rješenje se naslanja na prethodni logotip, koji je dio nasljeđa vaše zemlje. Smatrao sam da treba da ga sačuvam i nadogradim - rekao je Arbuzov.
Dodao je da su prethodni logo karakterisale oštri uglovi koji su kreirali određenu emociju.
- Smatrao sam da te linije treba sačuvati, ali malo odvojiti. Novi logo se sastoji iz dva dijela. Tu se nalazi orao u letu ali i simbolika planina iznad kojih leti taj orao - naveo je Arbuzov.
Izvršni direktor kompanije To Montenegro Predrag Todorović kazao je da je na konkurs stiglo 109 idejnih rješenja iz zemlje i inostranstva.
Član stručnog žirija i dekan Fakulteta vizuelnih umjetnosti Nikola Latković kazao je da su ispoštovani sve procedure tokom konkursa.
- Htjeli smo da sačuvamo tekovinu Montenegro Erlajnsa. Održavamo kontinuitet koji je započet 1995. godine - naveo je Latković.
Naveo je da je pobjedničko rješenje diskretnija restilizacija znaka Montenegra erlajnsa.
"To jeznak koji sam sebe brani, i pred stručnom i pred laičkom javnošću", kazao je on.
Коментари (1)
Оставите свој коментар