
Novi logo avio-kompanije ToMontenegro modifikacija je izvornog znaka Montenegro Airlinesa (MA), u kojem je suština ostala ista, što potvrđuje nesporan dizajnerski kvalitet starog rješenja, ocijenio je crnogorski slikar Dimitrije Popović.
– Pobijedio je stari znak. Odluka dizajnera da ne poseže za radikalnom izmjenom u radu novog logoa, već da neznatno izmijeni staro rješenje, svjedoči njegovu profesionalnu savjest i visoki estetski kriterijum, koji jasno potvrđuju da je izvorni logo bio vrhunsko dizajnersko rješenje Đorđa Markuša – saopštio je Popović.
On je čestitao dizajneru Maksimu Arbuzovu i stručnom žiriju koji je usvojio i nagradio novi logo, ali i pitao da li je sve to bilo potrebno prezaduženoj državi.
– Smatram da nije. Kao svojevrsna utjeha ostaje činjenica da se potvrdio neosporan dizajnerski kvalitet izvornog znaka – rekao je Popović.
On smatra da je bio dužan da prokomentariše novoizabrani vizuelni identitet avio-kompanije, s obzirom na to da je javno iskazao neslaganje sa inicijativom ministra finansija i socijalnog staranja, Milojka Spajića, da se mijenja logo i pozvao struku da bojkotuje takve odluke.
– Važno je da su ostali usaglašeni stilizovana glava mitske ptice sa aerodinamičnom formom moderne letjelice – naveo je Popović.
Uprava ToMontenegra predstavila je u petak novi logo, kojim je, kako su saopštili, sačuvane tekovine prethodnog MA.
Komentari (2)
Ostavite svoj komentar