
Uprava Crnogorske komercijalne banke (CKB) podnijela je krivičnu prijavu protiv dvoje zaposlenih Upravi policije i Specijalnom državnom tužilaštvu zbog navodne pljačke.
Kako se navodi u prijavi, Uprava banke sumnja da su dvoje zaposlenih u dužem vremenskom periodu, zloupotrebom službenog položaja u privrednom poslovanju, prisvojili 14 miliona eura koje su “skinuli” sa računa oko 200 klijenata.
- Kao rezultat ranije sveobuhvatne kontrole poslovanja, uočili smo moguću zloupotrebu službenog položaja u privrednom poslovanju od strane dijela zaposlenih. Usled kontrole, konstatovali smo da je došlo do ugrožavanja interesa za približno 200 naših klijenata - kazali su iz Crnogorske komercijalne banke.
Kako su istakli, započeli su i nastavljaju da lično kontaktiraju sve klijente kojima su ugroženi interesi, informišući ih o utvrđenim činjenicama. Svaka utvrđena šteta pričinjena klijentima biće u potpunosti nadoknađena.
- O navedenim saznanjima, naša banka je obavijestila nadležne institucije sa kojima intenzivno sarađujemo. Tokom vikenda smo Upravi policije i Specijalnom državnom tužilaštvu podnijeli dodatne krivične prijave zbog moguće zloupotrebe službenog položaja u privrednom poslovanju - navode iz CKB.
Iz banke su naveli da će kao članica OTP grupe i najveća banka na crnogorskom tržištu iskoristiti sve neophodne resurse da trenutnu situaciju razriješe u najboljem interesu klijenata.
Slučaj je zadužio zamjenik specijalnog državnog tužioca Saša Čađenović, koji je formirao predmet. Očekuje se da tužilac krene sa saslušanjima osumnjičenih službenika banke i provjerom dokumentacije i sistema.
Iz CKB saopštili su sinoć da su kontrolom poslovanja uočili moguću zloupotrebu službenog položaja od strane dijela zaposlenih, kojom je došlo do ugrožavanja interesa skoro 200 klijenata.
U saopštenju je naglašeno da će “svaka utvrđena šteta pričinjena klijentima biti u potpunosti nadoknađena”.
Naveli su da su o navedenim saznanjima obavijestili nadležne institucije sa kojima intenzivno sarađuju.
Milionska pljačka unutar sistema banke uočena je nakon što je klijent uočio nepravilnosti, nakon čega se krenulo u provjere.
Коментари (0)
Оставите свој коментар