- Iz do sada prikupljenih podataka proizlazi kako je do nesreće na trajektu Lastovo došlo uslijed pada rampe koja služi za ulazak vozila na trajekt, ispod koje su se u tom trenutku nalazila dva kormilara, vođa i prvi časnik palube, koji su obavljali pregled rampe- objavio je ŽDO, piše Radio Dalamcija.
- Županijsko državno pravosiđe u Rijeci će izdati potrebne naloge kako bi se sprovođenjem daljnjih izviđaja i dokaznih radnji utvrdile sve okolnosti nesreće i s istim ciljem zatražiti izvještaji drugih nadležnih državnih tijela i službi- zaključuje se u saopštenju.
Prema neslužbenim informacijama, rampa preko koje se vozila ukrcavaju i iskrcavaju sa trajekta nije bila osigurana klinovima dok su petorica članova posade bila ispod nje na obali u Malom Lošinju. Kapetan broda navodno je primijetio da rampa nije osigurana i krenuo je upozoriti posadu, ali prije nego što je uspio, rampa je pala.
Pomorski stručnjaci naglašavaju da nito ne bi smio biti ispod rampe ako ona nije osigurana klinovima. Takođe smatraju da rampa ne bi smjela naglo pasti, čak i ako je došlo do propusta, jer sigurnosni mehanizmi, poput kočnica, bi trebali spriječiti naglo popuštanje i pad rampe.