Skoro zatvorena izložba Banksy u Ljubljani, koju je organizovala galerija Deva Puri u svom pop-up prostoru u Čopovoj ulici, trajala je do 6. oktobra 2024. godine i pružila posjetiocima jedinstvenu priliku da uživo vide njegov politički angažovani opus, uključujući radove iz projekta Walled Off Hotel. Ovaj hotel, smješten u Betlehemu na Zapadnoj obali, nije samo umjetnička instalacija već i direktan protest protiv izraelsko-palestinskog sukoba, s posebno simboličnim nazivom "hotel s najgorim pogledom na svijetu". Njegove sobe gledaju direktno na izraelski betonski zid, koji razdvaja Palestince i Izraelce, čineći hotel metaforom podjela i nepravdi koje traju decenijama.
Hotel je, međutim, nedavno bio primoran da privremeno zatvori vrata zbog intenzivnih izraelskih napada na Zapadnu obalu. Ova situacija dodatno naglašava političku tenziju koja okružuje projekat, ali i pokazuje kako Banksyjeva umjetnost nastavlja da reflektuje stvarnost svakodnevnog života Palestinaca pod okupacijom. Uprkos zatvaranju, Walled Off Hotel ostaje globalni simbol otpora i nade za mir, a mnogi posjetioci koji su imali priliku da ga posjete smatraju da je njegova poruka danas važnija nego ikad.
U Ljubljani su bili izloženi radovi inspirisani hotelom, omogućujući publici da se upozna sa kompleksnom situacijom u Palestini i Banksyjevim umjetničkim naporima da podigne svijest o ovom konfliktu. Pored djela iz Walled Off Hotel-a, izložba je predstavila i druga Banksyjeva poznata djela, uključujući Flying Copper, Monkey Queen, Bomb Hugger i Flag. Ova djela, poput Bomb Hugger, u kojima djevojčica grli bombu, često koriste satiru kako bi progovorila o temama rata, militarizacije i dehumanizacije.
Uz to, posjetioci su mogli vidjeti seriju grafika i naslovnica albuma, poput onih za Röyksopp i Blur, koje pokazuju Banksyjevu sposobnost da širi svoju poruku kroz različite medije. Ova kombinacija politički angažovanih radova i pop-kulture stvorila je bogato iskustvo koje je omogućilo publici u Ljubljani da sagleda Banksyjev sveobuhvatni kreativni i društveni uticaj.
Iako je ljubljanska izložba zatvorena, ona je ostavila snažan utisak na posjetioce, podsjećajući ih na moć umjetnosti da provocira, inspiriše i pozove na akciju.