Dodaje da je taj stav u ime resornog Ministarstva više puta eksplicitno saopštila Sindikatu prosvjete i ostaje pri njemu.
- Međutim, kao ministarka prosvjete, nauke i inovacija i prosvjetni radnik ne podržavam ni da se sredstva koja su planirana budžetom za plate prosvjetnih radnika iskoriste u bilo koje druge svrhe, posebno imajući na umu reformu obrazovnog sistema koja je pred nama, a čiji će ključni nosioci biti upravo naši prosvjetni radnici - navela je Jakšić Stojanović.
Poručila je da je zato uputila premijeru Crne Gore Milojku Spajiću, predlog da se, kroz izmjene granskog kolektivnog ugovora u prosvjeti, dodatak za razredno starješinstvo poveća sa 10 na 12 odsto a dodaci za viša zvanja (nastavnik-mentor, nastavnik-savjetnik, nastavnik-viši savjetnik i nastavnik-istraživač) uvećaju za po 0,2 odsto.
- Vjerujem da će premijer prepoznati naše zajedničke napore da se bavimo reformom obrazovnog sistema na svim nivoima i postavimo temelje neke bolje i ljepše Crne Gore. Sigurna sam da, kao i u svakom sistemu, i u prosvjeti postoji određeni broj onih koji ne zaslužuju mjesto u učionici, ali sam još sigurnija u to da postoje i oni sjajni izuzetni prosvjetni radnici koji služe na čast i profesiji i cijelom društvu. I moja je kako ljudska, tako i profesionalna obaveza da stanem uz njih - kazala je Jakšić Stojanović.
Poručuje da tim Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija na čijem je čelu ostaje dosljedan poštovanju zakona, ali ne može i ne smije zaboraviti obećanje koje su dali, a to je ne samo borba za bolji materijalni položaj prosvjetnih radnika, već i za status u društvu koji većina njih zaslužuje.
- To smo dužni ne Sindikatu prosvjete, već prosvjetnim radnicima sa kojima želimo da gradimo bolji obrazovni sistem za sve generacije koje dolaze. Zahvaljujem se svim prosvjetnim radnicima i direktorima obrazovno-vaspitnih ustanova koji prepoznaju svakodnevne napore Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija da unaprijedimo kvalitet obrazovnog sistema na svim nivoima u svim segmentima - zaključila je Jakšić Stojanović.
