- Menadžment Kliničkog centra Crne Gore (KCCG), osim što sa punom pažnjom brine o potrebama pacijenata, sa istom posvećenošću brine i o potrebama njihovih porodica. Imajući u vidu da članovi najuže porodice hospitalizovanih pacijenata u našoj ustanovi, pored termina predviđenog za posjete, svakodnevno se interesuju i putem telefona za zdravstveno stanje svojih najmilijih, smatrali smo da, na obostrano zadovoljstvo, treba definisati i ovo pitanje - kazali su iz KCCG.
Kako su naveli, budući da medicinsko osoblje, zbog velike opterećenosti u svakodnevnom radu, nije u mogućnosti da u svakom trenutku odgovori na telefonske pozive, definisali smo i ovo pitanje.
- Naime, porodica pacijenta ili osoba koju je on odredio, može dva puta dnevno dobiti osnovne informacije o njegovom trenutnom zdravstvenom stanju na matičnom odjeljenju putem telefona - dodaju u saopštenju.
Osim u periodu predviđenom za posjete (svakog dana od 14 do 16 sati) članovi najuže porodice pacijenata koji su na bolničkom liječenju u KCCG, informacije mogu dobiti pozivom na broj telefona Centrale KCCG (020 412 412) ili na brojeve matičnih odjeljenja koji su objavljeni na sajtu naše ustanove (www.kccg.me), u period od:
• 11.30 – 12.30 sati i
• 20.30 – 21.30 časova.
- U navedenim terminima naše osoblje je na raspolaganju putem telefona kako bi pružilo trenutne informacije o pacijentovom zdravstvenom stanju i ostalim relevantnim podacima koje je u tom trenutku moguće saopštiti - navode iz KCCG.
Na taj korak odlučili su se da bi pored kvalitetnog liječenja obezbijedili i pravovremenu informaciju porodici naših hospitalnih pacijenata.
- Cijenimo vaše povjerenje i trudimo se da budete redovno obaviješteni o zdravstvenom stanju vaših najmilijih - zaključili su iz KCCG.
