- Ako takve staze nisu dostupne, mogu se kretati kolovozom, ali samo na putevima gdje je brzina ograničena na 30 km/h. Maksimalna brzina trotinetima ne bi smjela prelaziti 25 km/h, a snaga motora ne bi smjela biti veća od 0,6 kW2- kazao je on.
Krivokapić nadalje predlaže da vozači trotineta moraju biti stariji od 14 godina, a oni mlađi od 18 godina trebali bi nositi zaštitne kacige.
- Takođe, svi vozači trebali bi nositi svijetlo-odbojne prsluke kada se kreću kolovozom. Električni trotineti ne bi smjeli koristiti trotoare i pješačke zone, kako bi se povećala bezbjednost pješaka - rekao je on.
Prema njegovim riječima, trotineti bi trebali biti registrovani i obilježeni naljepnicama koje sadrže podatke o snazi motora, maksimalnoj brzini i masi vozila.
- Implementacija ovih mjera može značajno poboljšati bezbjednost svih učesnika u saobraćaju i omogućiti efikasnije korišćenje električnih trotineta u Kotoru - zaključio je Krivokapić.