Model Ane Dragaš / Petar Kasalica
07/11/2021 u 15:00 h
Anela ŠabotićAnela Šabotić
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
StoryEditor

Atelier Ana Simone na nedjelji mode predstavlja novu kolekciju

Dizajnerka Ana Dragaš prikazaće novu kolekciju „She is Art" na crnogorskoj nedjelji mode

Atelier Ana Simone na čelu sa dizajnerkom Anom Dragaš prikazaće crnogorskoj modnoj publicu novu kolekciju u okviru nedjelje mode koja će se održati od 22. do 24. novembra u Podgorici.

– Predstaviću se kolekcijom koja nosi naziv „She is Art". Personifikacija žene kao umjetnosti, na najljepši,najpoetičniji način. Dama u ovim modelima treba da prezentuje sve najljepše karakteristike umjetnosti i da se ona sama osjeća upravo tako- kao svojevrsno remek djelo. Ovo će biti treći put da se revijom predstavljam crnogorskoj publici i kao i uvijek do sad očekujem dobre reakcije i zadovoljne klijente-kazala je dizajnerka u razgovoru za „Dan".

Ova kolekcija je, prema njenim riječima, nastajala tokom dužeg perioda, a sa formom i materijalima ovoga puta nije eksperimentisala.

– Na kolekciji sam radila zaista dugo. Kolekcija je koju sam do sada najduže pripremala, s obzirom na to da su prve skice nastale još na početku svega što nas je zadesilo sa koronom. Što se tiče same forme i materijala ostajem dosledna sebi. Pretežno su haljine i koristim moje omiljene materijale kao što su svila, brokat, čipka u bijeloj, žutoj,crnoj i zelenoj boji - dodala je naša sagovornica.

Žene su njena vječita inspiracija kada stvara kolekcije, one prefinjene i elegantne prije svega.

– Za mene je inspiracija uvijek žena. Žene koje srijećem što na putovanjima,što u svakodnevnom životu. Kada se upoznam sa nekom inspirativnom osobom, prvo što mi je u glavi jeste šta bih mogla da dizajniram za nju. Volim da ističem žensku ljepotu i gracioznost. Kreiram za, prije svega, prefinjene, elegantne dame koje su uspjele da svoju ženstvenost prigrle na najljepši mogući način,a opet su sa druge strane su samosvjesne i zrače samopouzdanjem toliko da se uz neki detalj ili zanimljiv kolorit ne boje da iskoče iz "zone komfora"- objasnila je dizajnerka.

Iako su društvene mreže danas glavno sredstvo za reklamiranje, prodaju i komunikaciju sa publikom, dizajnerka ističe da ipak više preferira rad sa klijentkinjama uživo.

– U planu je priprema sajta koji će biti odrađen kao onlajn šop preko koga će moći da se poruče modeli,ali i ručno rađen nakit, sa kojim sam ja zapravo i započela ovo moje modno putovanje. Društvene mreže su takođe sjajan način promocije i povezivanja sa publikom. Nažalost sa tim u zadnje vrijeme nisam imala sreće s obzirom na to da je moj Instagram profil sa priličnim brojem pratilaca hakovan i da krećem sada praktično od nule u tom smislu. Društvene mreže i to neko virtuelno predstavljanje je zauzelo primat, mada ja kao i većina umjetnika ipak volim rad uživo sa klijentkinjama. To je uvijek jedan lijep stvaralački proces koji donosi zadovoljstvo za obje strane-zaključila je dizajnerka.

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
{"success":true,"message":null,"messages":null,"data":null,"logged_in":false}
26. april 2025 01:34