Tokom boravka u destinaciji obišla je Cetinje, Podgoricu, Ulcinj, Bar i krstarila Skadarskim jezerom što joj je omogućilo da posmatra rijetke vrste ptica i uživa u netaknutoj prirodi. Osim toga, uživala je u ukusima tradicionalne crnogorske kuhinje za koju kaže da je upotpunila njeno nezaboravno putovanje, navode iy NTO.
- Kao dugogodišnji putopisac, svjesna sam koliko je važno da se turisti iz Australije osjećaju dobrodošlim. Takođe, oni žele otkrivati destinacije koje su još uvijek nedovoljno posjećene i skrivene, kao i mjesta koja nude različite cjenovne opcije prilagođene njihovim budžetima. Na nedavnoj konferenciji medija iz Australije, dobila sam jasne smjernice od urednika s kojima sarađujem: pronaći neotkrivene destinacije u Evropi. Iz tog razloga sam odabrala Crnu Goru, zemlju koja možda nije toliko poznata turistima iz Australije, ali nudi bogate i autentične doživljaje - kazala je novinarka iz Australije, Katherine Victoria Margaret.
Posebno je impresioniralo Cetinje, koje naziva gradom bogate istorije i kulture sa autentičnom atmosferom. Uživala je u prirodi Rijeke Crnojevića, a među istorijskim znamenitostima posebno je izdvojila Dvorac kralja Nikole i Biljardu gdje je saznala mnogo o crnogorskoj istoriji. Kako navodi, ove znamenitosti zajedno sa gostoljubivošću lokalnog stanovništva, učinile su Cetinje jednim od najdojmljivijih djelova njenog putovanja.
- Kao što sam spomenula, angažovana sam od strane The Sydney Morning Herald Traveller tima da napišem priču koja je vodič za Australijance koji posjećuju Crnu Goru. Tekst će obuhvatati informacije o kulturnim i istorijskim znamenitostima, koju valutu koristiti i šta sve treba obići sa napomenama - istakla je novinarka.
Nakon boravka u destinaciji, u magazinu The Sydney Morning Herald će biti objavljen dodatak Traveller, u kojem će se naći „Vodič za Crnu Goru“. Prema istraživanju Roy Morgan, The Sydney Morning Herald je najčitaniji magazin u proteklih 12 mjeseci, sa više od 7 miliona čitalaca na svim platformama. Dodatak "Traveller", gdje će biti objavljen vodič za Crnu Goru, ima mjesečnu čitanost od nešto više jednog miliona čitalaca za štampano i online izdanje, prema podacima Nine For Brands.
Pored NTO CG, podršku u organizaciji studijske posjete novinarke iz Australije dale su i lokalne turističke organizacije Cetinja, Podgorice, Bara i Ulcinja, hotel CUE Podgorica, kao i The New Hotel Mediteran – Villa Edition.